Vacaciones

Ja, nu har jag Ă€ntligen semester 🌞🌞 i 2 veckor framĂ„t. 

(null)


Jobbhelgen var helt ok, och pĂ„ lördagen hade vi slutbedömning med min student som sjĂ€lvklart blev godkĂ€nd med god marginal. Hon hade köpt med fika och gav oss blommor. Sedan berĂ€ttade hon att hon skrivit ett lĂ„ngt brev till skolan om att hon vill nominera mig som en bra handledare!  Barnmorskestudenterna kan om de vill nominera handledare som sedan kan fĂ„ lyckan och Ă€ran att ta emot ett handledarpris. Jag blev sĂ„ glad och rörd ❀. Jag Ă€r ju relativt ny handledare men jag Ă€lskar det, sĂ„ kul att lĂ€ra ut och inspirera studenterna. 

(null)

Första dagen pÄ semestern kan ni fÄ se i bilder

(null)

(null)

(null)

TrĂ€ning, stĂ€dning och utdragning av tĂ€nder. Denna gĂ„ngen var det en pĂ€rs dĂ€r tandlĂ€karen drog och drog, bedövade flera gĂ„nger dĂ„ Samuel fick ont, bytte tĂ„ng 3 gĂ„nger... Samuel lĂ„g och skakade av rĂ€dsla och panik 😱. Det var jobbigt att se men han Ă€r fantastisk som genomgick detta. Hoppas han inte kommer vara rĂ€dd för tandlĂ€karen hĂ€danefter...

Imorgon ska jag packa för pĂ„ onsdagmorgon Ă„ker jag och lilleman ner till SkĂ„ne 🌞🌞

Ha en fin vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0