2 semesterdagar kvar

Och nej jag har ingen ångest alls 🥰. Jag älskar att vara barnmorska och gillar verkligen mitt jobb och mina arbetskompisar! 🥰🥰

Jag har dessutom haft en härlig semester med massor av god mat, träffat mamma, syskon, syskonbarn och vänner. Vi har varit i Skåne, på några utflykter här och där, grillat, badat, slappat, kollat film och serier. Jag har gjort sådant jag velat och nu sista veckan har det verkligen varit slapp deluxe, många timmar i soffan och ute på verandan. 

Vi vill gärna åka utomlands nästa år och helst till Nigeria men då det är oroligt där så kanske till grannlandet Benin så kan släkten från Nigeria komma till oss ❤️. Felix har inte sett syskonen i Nigeria på 20år!!! Det är verkligen dags! 

I veckan har vi haft vänner på besök, badat i poolen, handlat skor m.m. inför skolan och som sagt tagit det väldigt lugnt. Vilket är ovanligt för mig och har verkligen varit en utmaning men nödvändigt. 

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Önskar er alla en fin helg! 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att du känner dig så nöjd och harmonisk 👌 keep up the good work and bring in the babies ☺️❤️

Svar: ❤️❤️
Chetti

2022-08-16 @ 07:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0