Helg

5 arbetspass på 4 dagar direkt efter semestern tog på kropp och knopp…
Intensiva pass med mycket samtal, många möten och många barn som kommit till världen. En del ur personalen är fortfarande på semester och jag hoppas det lättar lite nästa vecka 
😵‍💫🤯🫣

Jag har välkomnat 2 bebisar till världen i veckan, kul! 🥰 Sedan fick jag vara med på ett hörn när ännu en bebis föddes igår 🤩. 

(null)

Idag, fredag, har jag varit ledig men varit igång sedan imorse med träning, storstädning och veckohandling. Resten av kvällen blir det soffläge med någon film eller serie.

Lördag jobbar jag extrapass på dagen och på söndag är jag ledig. Då har vi inget inplanerat så vi får se vad som händer. 

Ha en fin helg allihopa ☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0