Helgrapport/Back in 08-land

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


I lördags var vi hemma hos min bror Göran och hans fru Irene på bad och grill. Härlig pool som Samuel badade i länge och mycket. 🥰
God grillad mat och supergod efterrätt. 

Kvällen spenderades hos en annan bror, Stamp-E med familj. Lördagsmys, frågesport och en stor spindel som fick alla att skrika och springa runt hahaha
Riktigt roligt var det! 🤣🤣🤣

(null)

(null)

(null)

Söndagen åkte vi hem till 08-land och till pappa Felix, Alicia och Henry 🥰
Väl därhemma fick jag min födelsedagspresent vilket var en Apple watch, älskar den! 😍 Alicia hade bakat god morotskaka, och andra goda kakor. 

Och jag är ju som jag är, så packade upp och började tvätta direkt, många maskiner blev det… fixade i köket, rensade ut en massa gammalt ur kylen m.m. 

Ny vecka är igång, halva min semester är förbi så nu har jag 2 härliga veckor kvar som ska fyllas med glädje, lata dagar, nytta, nöje och vänner. 

Idag, måndag blev det först lite träning, sedan städade jag härhemma och resten av dagen blir till att bara vara. F och jag har börjat med en serie Manifest på Netflix, sett två avsnitt och den är spännande 🤩😍

(null)

Får se vad vi gör i veckan, något roligt museum?, bio?, vänner?, måla garage?

Henry har 2 veckor kvar på sitt sommarjobb, Alicia har en vecka kvar och Felix kommer vara ledig hela veckan så vi får lite semester tillsammans 🥰☀️

Ha en fin vecka!! ☀️☀️☀️


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad härligt att F varit ledig i veckan och vilken fin present 🤩

Svar: ❤️❤️
Chetti

2022-08-05 @ 02:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0