Bra vecka

 
 
 
Hejhej allihopa 🙂
 
I tisdags fick jag vara med nĂ€r en liten kom till vĂ€rlden, sjĂ€lv utan student eller annan personal förutom min uska đŸ„°đŸ‘¶đŸ». Allt gick sĂ„ bra! 
I onsdags gick jag med en barnmorskestudent och vi var med om ett kejsarsnitt dĂ€r allt gick bra đŸ™ŒđŸ»
Kul med förlossningar och att inte alltid sitta som koordinator.
 
I torsdags veckohandlade jag, trÀnade, rensade i Henrys rum och kollade mycket serier!
 
Idag jobbade jag dag och vi hade en vÀldigt lugn dag sÄ det var hÀrligt att hinna med sina patienter i lugn och ro.

 
 
 
Mina nya tomtesockar, varma och gosiga.
 
 
Årets influensavaccin tog jag i veckan och inga biverkningar förutom lite ont i armen. Skönt att ha det gjort!
 
 
Dags för ev. mönstring för Henry nÀsta Är, Alicia blev inte kallad sÄ vi fÄr se om Henry blir det...
 
Jobbar lördag och söndag dagpass sÄ upp i ottan hela helgen men skönt att fÄ vara hemma om kvÀllarna. Imorgoneftermiddag/kvÀll ska vi ju ut och Àta god mat och spela lite i en spelhall, ska bli kul trots att jag lÀr vara tröttare Àn tröttast...
 
önskar er alla en fin helg!! 🌟🌟
 
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

gött med snusa bebbe mmm.

angÄende mönstringen sÄ fick Elliot oxÄ hem det hÀromdagen sÄ vi började undersöka hur det gÄr till nuförtiden. SÄ som vi förstod det sÄ skickas det ut papper och dÀr fyller man i eventuellt intresse och dÄ blir man eventuellt kallad till mönstring sÄ det Àr mycket om och men men jag tror att man fortfarande tÀnker sÄ som man gjorde nÀr man tog bort den allmÀnna vÀrnplikten, att man verkligen verkligen inte vill ha nÄgon alls i lumpen som verkligen verkligen inte vill dit och jobbar stenhÄrt för det.

Elliott har ju tankar om att bli yrkesmilitÀr sÄ vi fÄr vÀl se till sÄ vi fÄr hjÀlpt honom in the army :D

Trevlig helg

Svar: JassĂ„ yrkesmilitĂ€r Ă€r Elliott intresserad av, intressant đŸ«ŁđŸ˜…đŸ˜Ź
Ja, det Ă€r som du sĂ€ger. De som verkligen inte vill slipper ju sĂ„klart đŸ€—
Chetti

2022-12-17 @ 07:50:27
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

JasÄ Elliott vill bli yrkesmilitÀr? Kan ju passa honom :) tror inte Henry Àr lika intresserad?

Vilken hĂ€rlig bebisfabrik 😍

Svar: Nej, Henry Ă€r nog inte sĂ„ intresserad men vi fĂ„r se. Han fĂ„r bestĂ€mma sig för hur han vill göra. 🙂
Chetti

2022-12-19 @ 00:11:09
Postat av: Stamp-E

jupp jupp men vem vet nÀr det Àr dags liksom :D

2022-12-19 @ 19:06:11
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0