Helgrapport

 
 
Jobbat hela långa helgen fredag-söndag och så även idag måndag så lagom mör efter att ha gått upp i ottan 4 dagar på raken...
 
Lördag och söndag satt jag som koordinator och det var helt ok, lagom mycket samtal och lagom mycket för alla att göra. 

 
Efter jobb i lördags drog vi allihopa till Heron City och åt god mat samt spelade en massa i arkaden. Kul!
 
 
 
 
Imorgon är jag ledig men ska in till jobbet och äta julbord mitt på dagen, gott! 🤩 Sedan har jag tänkt baka lite julkakor och så får vi besök av Anna och Gabriel, mysigt!
 
Sedan jobbar jag onsd-lördag, yes jag jobbar lillejulaftonkväll och julaftonkväll 🎅🏽. Första gången i mitt 43-åriga liv som jag jobbar julaftonkväll ... Vi kommer fira vår "julafton" på juldagen för då är jag ledig. En annorlunda jul i år men vi får fira lite jul både innan och efter jobb de juldagar jag jobbar. 

önskar er alla en fin vecka!! 🌟🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0