Henry 17år

 

Idag fyller Henry 17år!! 🥳🎶🥰😍🤩❤️ Vår lille pojk blir bara äldre och äldre. 
Vi sjöng för honom på morgonen innan skolan och han fick bl.a. en massa datorgrejer för det är hans största intresse utöver fotbollen. 
 
Idag är jag ju också ledig, fjärde dagen på raken och det känns så skönt att jag verkligen fått ladda batterierna i min kropp. 🙏🏻🙌🏻
 
 
Bakade 80 lussebullar idag så nu har vi att äta över juldagarna 😅😅😅
 
I veckan jobbar jag tisd-onsd, ledig torsd och jobbar sedan fred-sönd. På lördag efter jobbet ska vi ut hela familjen för att fira Henry, äta mat ute och troligen spela på en arkad (tanken var bio, men blir svårt att bli ense om en film..) 
 
önskar er alla en fin vecka 🎅🏽🎅🏽🎅🏽

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0