Jobbehelg på G

Jobbar fredagkväll, lördagdag och söndagdag och det känns väl ok efter 2 lediga dagar härhemma 🙂

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Årets adventskalendrar 🎅🏽 en till är på väg, lite försenad ⏰ 

(null)

(null)

(null)

(null)


Vårt hus lyser verkligen upp hela gatan och man kan se det från vägen också. Nu funderar jag på om det är så bra? Inte bara pga elräkningen men också pga av att grannarna kanske tycker man är någon miljöbov typ 😅😵‍💫

(null)

(null)

(null)

(null)

Det blev lite mer julsaker trots att jag lovat mig själv att inte köpa mer i år… jag har även beställt lite från nätet… Jag bara älskar det men nu är det slut för i år, jag lovar 😅😅

Samuel har varit på linsträning 3ggr nu och det går inte jättebra och han blir  väldigt frustrerad och låser sig… nu har han bestämt sig för att vänta några år då han ev. är mer mogen för det. 

(null)


👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻

(null)

Ny serie igen, på HBO Max och det är en brittisk komediserie på en förlossnkngsklinik i England. Huvudrollen är en Obstetriker så det är utifrån dens perspektiv. Rolig, gripande och rätt bra såhär 4 avsnitt in. 

Nu ska jag ut på en powerwalk innan kvällsjobbet 👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻

Ha en fin helg alla goingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0