Ledig 4 dagar

 
Yes jag är ledig fredag-måndag, lyxigt värre och jag ska njuta av min ledighet.
 
 
köpt en ny julstjärna, en fin som lyser 🥰
 
 

Denna korg fick jag i julklapp av min arbetsplats Karolinska universitetssjukhuset. Vi fick välja mellan en massa grejer men jag tyckte denna var så fin (kostar runt 700kr!) och ska ha den till filtar i vardagsrummet. 

 

Påbörjat en ny serie American horror stories och trodde det skulle vara en b-ig uppföljare av riktiga AHS men nej den är riktigt bra! Håller samma klass som AHS 😃
 
Jobbveckan har varit ok, gått med min student och haft en fin förlossning. Henry och jag var på utvecklingssamtal och det går ok för Henry, steppa upp i vissa ämnen bara. 

Igår, fredag så blev det träning, städning och veckohandling och sedan låg jag i soffan resten av kvällen och kollade film och serier, love it!
 
nu i helgen ska vi ha besök av vänner, äta gott och bara ha det bra 🌼🌼
 
önskar er alla en fin helg!!
 
ps. Som sagt fel på blogg.se appen men går att blogg direkt från hemsidan om ni loggar in där
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0