Ledig fredag


Hej bloggen!

Det har varit en bra vecka på jobb med förlossningar både som jag varit ansvarig för själv och med min nya barnmorskestudent 🙂. Jag satt även som koordinator en dag. 

I veckan hämtade jag ett oväntat paket som innehöll denna coola tröja. Det var en present från min storebror med familj för att jag jobbat 3 år som barnmorska 🤩😍. Tack Stamp-E och  company ❤️❤️

(null)

Idag fredag, är jag ledig, så har tränat och chillat. Kollat på Ikeas hemsida, är ute efter grejer till vardagsrummet där nere som nya tavlor, en hylla, pall, dekorationer m.m. Så det blir en ny vända till Ikea snart igen 😍😍. 

Ska strax bege mig ut och hämta lilleman, veckohandling och fredagsmys står på schemat. 😄

Jobb lördag- och söndagkväll i bebisverkstan med min student 🙏🏻

Ha en fin helg nu!! 🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Ingela

Så gulligt av brorsan 🥰
Trevlig helg i fabriken 🤰👶🤱🤰👶🤱🤰👶🤱

Svar: Jaaa 🥰🥰
Tack, det var en bra helg i bebisfabriken! 👶🏻👶🏻👶🏻
Chetti

2022-01-30 @ 01:34:36
Postat av: Stamp-E

:) kunde inte låta bli när vi såg den haha

Svar: Hahaha, perfekt för mig! Blir min nya favorittröja när jag ska kolla på film 😄
Chetti

2022-01-30 @ 10:14:46
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0