Helgen i Skåne

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lördagen i bilder, jag fyllde 43år och min mamma hade ju fyllt 84år dagen innan så då bestämdes det för ett litet firande ute på mammas gård. Vi grillade och sedan gick vi upp till henne och åt tårta. Trevligt! De fyra sista bilderna är presenter som jag fick 🥰

På kvällen var vi hos min bror Stamp-E med familj, spelade spel och kollade på film. 🤩😍

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På söndagen fyllde barnens kusin Gabriel 20år så vi bjöds in på kalas. Det bjöds på tacos och annat gott, trevligt!

Senare på kvällen var vi hos min bror Stamp-E där vi bjöds på egna hemmagjorda pizzor i deras pizzaugn. Sedan spelade vi spel 😀. 

Nu är semestervecka 2 av 4 igång vilken spenderas i Skåne, vi har lite olika planer för varje dag. 
Henry har börjat sitt sommarjobb nu, Alicia har 2 veckor kvar på sitt. 

Igår, måndags, så träffade vi min syster P som jag inte träffat på flera år pga olika orsaker. Det var fint att se henne igen! Vi kanske ses på onsdag för att åka och träffa hennes son K. 

Önskar er en fin vecka, sista veckan i underbara juli ☀️☀️☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0