Helgen

(null)

(null)

(null)

(null)

I helgen bodde jag och Felix på hotell ett dygn. God kinamatsbuffe på kvällen och hotellfrukosten var superbra! 

(null)

(null)

Vi har fixat insynsskydd to the poolarea for some privacy 😍🤩

Sista arbetsveckan är igång innan jag går på semester. Och jag jobbar 7 pass 😅😅 för 2 extrapass är inbokade. Idag hade jag en fin förlossning 🥰 och hade hand om en kämpande familj som troligen får sitt efterlängtade barn ikväll 🤩😍. Livet 🙏🏻

Alicia började på sitt sommarjobb idag, avdelningsassistent på IVA på SÖS där hon ska vara i 4 veckor! 😀

Önskar er alla en fin vecka vare sig ni jobbar eller är lediga ☀️☀️☀️

Kommentarer
Postat av: Ingela

Bra med insynsskydd 👌 hur är det på IVA för Alicia? Restriktioner?

Svar: Nej, inte för Alicia för hon är inte med patienterna utan assisterar mer i köket och vanliga personalen. Alicia trivs bra! 🥰
Chetti

2022-07-12 @ 11:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0