Helgrapport

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Först 10 år gamla bilder! 🤩😍 känns som så länge sedan, livet är så annorlunda nu med större barn…

Helgen på jobbet var helt ok, 2 pass "på golvet" med patienter dock ingen förlossning. Och igår satt jag som koordinator och det var många värkpatienter som ringde 😅😅

Ny vecka är nu igång och 2 veckor till semester ☀️☀️. Jag jobbar månd-tisd också så 5 pass på raken blir det 🫣😅 inte lätt i mitt yrke där man ger allt på alla plan emotionellt, mentalt, fysiskt men älskar det!

På onsdag är jag ledig och det är en speciell dag! Nämligen så att jag och Felix råkar fira 20-års bröllopsdag!! 
🥰🥰🥰 På lördag ska vi bo på hotell i stan 🤩😍🎶🎉😀

Önskar alla semesterfirare en underbart ledig vecka och vi som jobbar en hanterbar och rolig vecka! 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0