Karusellyrsel

Vaknade igårmorse av att allt snurrade och jag mådde jätteilla, blev bättre efter lite frisk luft och träning. Jag är dock lite yr hela tiden, jobbigt. Vissa rörelser med huvudet får allt att snurra. Jag har haft det några ggr tidigare också och min teori är att det är långvarig stress som får fysiska syntom. Dessa senaste 4 sommarveckor med konstant underbemanning och hög arbetsbörda tar ut sin rätt. 

Helgen är förbi, ett pass var jag koordinator och ett pass var jag på golvet med patienter. När jag kom till jobbet fick jag reda på att jag var efterfrågad av en familj 🤩😍. Nedan ser ni en del av deras förlossningsbrev 

(null)

Jag blev så otroligt glad 🥰. Jag bistod födseln när deras första barn föddes och nu var jag alltså efterfrågad när de kom tillbaka för barn nummer 2. Och jag fick alltså vara med och bistå även födseln av deras andra barn! 🤩😍🙏🏻 Helt fantastiskt och så underbart att få avsluta sitt sista pass innan 4 veckors semester med en sådan fin födsel ❤️. Detta kommer jag leva på länge! 😃

(null)

(null)

Så nu pågår semestervecka 1 av 4 vilket känns konstigt men otroligt efterlängtat! Jag ska göra sådant som får mig att må bra och njuta! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag drog jag och Samuel till Skansen, de stora barnen ville inte… så vi hade en mysig dag tillsammans 🥰

Imorgon kommer vänner med barn över på grill, chill och förhoppningsvis bad. 

På onsdag ska vi packa och så inför Skåneresan på torsdag 🎉😍🤩. 

Ha en fin vecka vare sig ni har semester eller jobbar 😀


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

tack detsamma.

2022-07-19 @ 07:56:12
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0