Semester/Skåneland

(null)

(null)

(null)

(null)

I tisdags hade jag mina bästa vänner med barn över på grill, bad och chill. Väldigt mysigt och många skratt 😂❤️

I onsdags var vi hemma, packade och fixade inför Skåneresan.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I torsdags åkte jag och Samuel till Skåneland och vi bor hos min syster Ingells i Svedala ❤️. Vi åkte dock först hem till min mamma, tog med henne till Hyllie kyrka där det hölls allsång, de sålde billig mat och bjöd på glass 💕☀️. Mycket trevligt!

Väl hemma i Svedala åt vi god pizza på restaurang Sveas, badade i bubbelpool och kollade film.

(null)

(null)

(null)

(null)


Igår fyllde min mamma 84år så vi åkte hem till henne och fikade lite. Kollade på underbara foton från förr. Väl i Svedala åt vi på Macdonalds, badade i bubbelpoolen och slutligen blev det ostbricka och fotboll.

På lördag fyller jag år och vi ska fira min mamma med att grilla och så, sedan ska vi hem till min bror med familj för chill och så. På söndag fyller barnens ena kusin 20år så då ska vi hem till dem och fira honom!

Karusellyrseln har lagt sig men nu har jag ont i samma jäkla muskel vid höger skulderblad som jag hade i våras 😢. Försöker göra alla trix naprapaten gav mig men ger det inte med sig då får jag väl boka in ett besök med dem när jag kommer hem från Skåneland. 

Ha en fin helg allihopa ☀️☀️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0