Bra vecka

Två egna fina förlossningar har jag haft i veckan, inte ofta det händer nu när jag antingen har student eller sitter som koordinator 😃

(null)

(null)

(null)

Härligt med en riktig skolavslutning i tisdags 🎶☀️🥰. Samuel slutade 3:an och lågstadiet är nu över! Rektorn spexade med olika hattar och uppmaningar till barnen i sommar! 🤣

Vi har besök av Felix’ bror F sedan ett par dagar så det är roligt och trevligt 😃

I helgen jobbar jag lördkväll och är ledig på söndag ☀️☀️☀️

F har varit på ännu en intervju och nu håller vi alla tummar som går, det är dags att F får lite vind i seglen!! 🙏🏻

En vecka till Midsommar och jag är ledig då så tänkte att vi ska fira ordentligt med vänner 🥰. Grilla, mysa och äta gott!! 😍🎉😃

Henry har nu kirrat sommarjobb, så även han ska tjäna lite cash i sommar. Alicia är på Gotland med klassen och har det bra 😍🤩🥰. 

Önskar er alla en fin helg! 

Ska strax åka och veckohandla, sedan blir det till att fortsätta med att bingetitta på Stranger things, är inne på säsong 3 🥰


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0