Halloween is coming

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag vet, nya grejer till Halloween och häxan är hemskt läskig hahahaha, var tvungen att ta ner den igen då den skrämde oss alla. Den åker upp imorgon för då ska vi pynta hem och trädgård med Halloweengrejer. Jag har oxå köpt en kittel och en maskin som ger rök på ett coolt sätt. Kan inte sluta, älskar allt jag ser och vill bara ha mer! 

Jobbveckan har bestått av lugna pass och intensiva pass. 👶🏻👶🏻👶🏻 

Ledig i helgen och min vän Jenny och dotter Mimi kommer över på lördagshäng, ska bli mysigt 🥰. Annars har vi inga större grejer planerade mer än att äta gott hela lördagen hehe

Önskar er en fin helg!! 🌼🌼

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja o det bästa är att det mesta kan man spara och använda år efter år så det blir bara galnare och galnare haha.

trevlig helg.

Svar: Yes, älskar det!!
Chetti

2022-10-15 @ 07:54:29
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0