En rolig vecka

I måndags satt jag som koordinator, i tisdags var jag ledig och satt i soffan och kollade serier nästan hela dagen, i onsdagskväll hade jag och min barnmorskestudent en fin förlossning, i torsdags var jag hela dagen ute på Djurgården på handledardag och idag på min egentligen lediga dag var jag på jobbet och planerade med HLR gruppen. En salig blandning, kul!

(null)

Alicia har tyvärr hoppat av sin utbildning då det inte kändes rätt. Så nu går hon hemma och försöker hitta arbete… inte det lättaste… men men det löser sig på ett eller annat sätt. 

Ledig helg framför mig och jag ser framemot att få sova ut, äta gott och kolla på bra filmer och serier! 🤩😍

Ha en fin helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0