Hallå ja

I veckan har jag varit på BB ett pass, längesedan så det var kul att vara där och träffa arbetskompisarna som bara jobbar där. 

Onsdag och torsdag gick jag och min barnmorskestudent och vi lyckades knipa 2 förlossningar till studentens lycka. 👶🏻👶🏻

Det har varit lite drama mellan Samuel och några kompisar där de skickat sms och hotat Samuel "vi ska slå ner dig i skolan imorgon". Gissa om jag gick igång hehe, mailade direkt en lärare och rektorn. Nästa dag ringde läraren och så även idag, de tar detta på allvar och har pratat med alla barnen som var involverade samt pojkens föräldrar. De har sagt förlåt, känner sig ångerfulla och menade inte det. Känns bra att det togs på allvar just för att sätta ner foten och förklara att detta är inte okej och är faktiskt ett brott mot lagen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Ledig fredag och kände för att baka en massa gottigheter till helgen 🫣😅🥰

Yes yes, jobbehelg framför mig, jobbar lördkväll och sönddag.

Önskar er alla en fin helg med massa mys, gottegott, bra filmer o serier 😍🤩

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja det är bara att skalla ner ungarna om de är flabbiga och kommer deras äckliga föräldrar som de fått beteendet ifrån så skallar man ner dom med.

bjuuuu på kagor

Svar: 🫣🫣🫣
Chetti

2022-09-24 @ 08:10:36
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Så fruktansvärt att höra hur de betett sig mot Samuel 😢🤬😠 han måste varit jätterädd 😓 bra att han berättade och att du agerade omedelbart. Tack och lov att de fick stopp för beteendet direkt! 🙏

Ps. Chokladpajen ser sjukt god ut 😝

Svar: Ja, känns bra att de tar detta på allvar!

Kladdkakan är mycket god!!
Chetti

2022-09-29 @ 05:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0