Jobbehelg igen

Japp, schemalagd två helger på raken och det beror troligen på att jag varit ledig en del helger på raken.

En bra vecka, koordinator i måndags och i tisdags gick jag första passet med min nya barnmorskestudent. Ingen förlossning tyvärr, men det kommer 👶🏻👶🏻👶🏻

(null)

I måndagskväll blev jag hemkörd från jobbet av ingen mindre än Henry 🫣🤪. Kul och han är så duktig redan!

Ledig onsdag-fredag, så välbehövligt, börjar uppskatta mina lediga dagar mer och mer. 

(null)

I onsdags kom så äntligen vår nya tvättmaskin och torktumlare. Köpt från Mediamarkt, fri hemkörning, fri installation och sedan tog de med sig gamla maskinerna. Smidigt, enkelt och professionellt! Vi tog de på räntefri avbetalning på 10 månader. 😃

I torsdags rensade jag igenom vårt sovrum och gjorde fint, små projekt på mina lediga dagar som är roliga och jag gillar verkligen ordning och reda 😍🤩

Idag, fredag har jag städat och varit med en nervös Samuel hos tandläkaren där de drog ut en av mjölktänderna som han är väldigt sen med att tappa. Han var så duktig!! Nu ska vi vänta ett år innan nästa kontroll, så får vi se vad som händer med de sneda tänderna i över- och underkäke. Ikväll kommer min vän Jenny och dotter Mimi och har fredagsmys med oss 🥰

I helgen jobbar jag lörddag och söndkväll och jag går med min barnmorskestudent, ska bli kul! 

Önskar er alla en fin helg!!! 🍾🎶🎉🤪



Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul med övningskörningen 😄 härligt med nya maskiner och så drar de ju mindre el med 👍

Svar: Ja, Henry är grym redan 🙏🏻😃 o Alicia kämpar också på.
Ja, mycket nöjd med maskinerna och tog de som drar minst el 😅😰
Chetti

2022-09-15 @ 16:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0