Jobbehelg

Samuel blev sjuk i måndags kväll, dunderförkyld och hostig så han har varit hemma hela veckan. Jag har jobbat månd-onsd och det var helt okej pass, skönt! 

(null)

I onsdags tog jag covidvaccin nummer 4, var dock rädd för att bli sjuk av biverkningarna som sist… Dag 1 ingenting, dag 2 svag och öm i kroppen och dag 3 ont i lymfkörtlarna i armhålan precis som sist. Mycket mildare symtom denna gång 🙏🏻
Nu blir det till att övertala herr Johnson som inte vill ta dos 4… jag vet… fråga mig inte… 

(null)

Ny väckarklocka till Henry som aldrig vaknar/går upp… Den är högljudd och den runda grejen vibrerar starkt och ska ligga under kudden. Han vaknade idag! 🙌🏻🙏🏻

Igår, torsdag var jag ledig och pysslade med lite saker härhemma och veckohandlade. Kollar på en ny dansk serie "Natt och dag" på tv4play, gillar den! Längtar till alla seriestarter i höst! Idol är ju redan igång, love it 🥰 

Idag, fredag och ännu en ledig dag, jag drog till ett centrum och köpte 4 nya byxor för jag har inga bra byxor i min storlek… 🫣. 

Snart kommer min vän Anna o som Gabriel på besök så det blir fredagsmys tillsammans 🥰🤩😍🎉

I helgen jobbar jag lördkväll och söndagdag så önskar er alla en fin helg ☀️☀️☀️☀️

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nyfiken hur det går för Felix, känns nya jobbet bra? Skönt att biverkningarna var milda ✊✊

Svar: Ja, det går bra! Han trivs bra änsålänge 🤩🙏🏻😍🙌🏻
Chetti

2022-09-05 @ 23:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0