Jobbehelgen

Ett pass som koordinator och ett pass med min barnmorskestudent där vi fick vara med om en förlossning 👶🏻. 

(null)

(null)

I fredagskväll kom min vän Jenny och hennes dotter över, vi gick en runda på gamla kyrkogården, kollade på film och hade det mysigt.

Efter jobbet i lördags så lade jag mig i soffan och låg där resten av kvällen, ödslade min tid på två dåliga filmer… och åt glass tills jag mådde illa 🫣

(null)

Ny vecka är igångkickad och ikväll jobbar jag kväll och ska gå med min barnmorskestudent, tisdag ledig, onsdag kväll med min barnmorskestudent, torsdag handledardag ute på Djurgården med god mat och bra föreläsningar och på fredag ska vi som är HLR instruktörer på jobbet ha en planeringsdag. Så lite gott och blandat i veckan 😃

Önskar eder alla en fin vecka!! 🌼🌼

Kommentarer
Postat av: Ingela

Shit vad läskigt med korset där i skogen 😂😂 ha en fin vecka själv!

Svar: En gammal kyrkogård som inte används längre, det var ett TBC sjukhus här i Salem där många dog och de behövde många begravningsplatser.
Chetti

2022-09-15 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0