Helgrapport

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi har haft en rolig och mysig helg tillsammans med storebror Stamp-E och company 🤪❤️🥰😁🤩

Sällskapsspel, gottegott, utemat, spel i arkad, VR och mycket snack!

Igår åkte de hem så nu känns det tomt här hemma igen 😓 saknar de redan!

Efter att de hade åkt hem skulle jag egentligen fixat i trädgården men jag var så slut efter arbetsveckan och allt så jag lade mig i soffan… Ryttade upp och så gjorde jag och gick på Samuels simskola. Han är så duktig nu!! 💓

Ny vecka är igång och Samuel har studiedag så vi kunde verkligen sova ut! Jag sov 10 timmar och Samuel sover fortfarande (10:00). Jag jobbar kväll (skulle jobbat dag men en kollega önskade byta) och sedan jobbar jag nästan hela veckan förutom på torsdag då jag är ledig från jobbet och då ska jag börja med vårstädningen av trädgården. 

Önskar er en fin vecka!! 🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

tack så mycket <3

Svar: Kom snart tillbaka ❤️
Chetti

2023-04-17 @ 17:04:50
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0