Helgrapport

(null)

(null)

Fredagkväll på jobbet var helt ok, tog hand om patienter på förlossningen och var med som barnmorska 2 på en kollegas förlossning 🥰

Satt som koordinator på lördagdag och det var ett intensivt pass med många värkpatienter samtidigt… 
På kvällen satt vi ute och åt middag på verandan och bara njöt av sol och värme.

På söndagdag jobbade jag med patienter på förlossningen och det var ett intensivt pass med mycket som hände samtidigt… Kämpade på med en familj men bebisen ville inte komma på mitt pass utan den kom senare under kvällen 🙂

(null)

Söndagkväll i simhallen, var så trött men det är bara att pallra sig dit för Samuels simskola 🙂

(null)

(null)

Ny vecka är igång och idag, måndag, är jag ledig så passade på att storstäda nedervåningen i typ 7 timmar 😅 och plockade ner allt påskpynt samtidigt…  
Och tvättade sängkläder m.m. Så full rulle alltså, som vanligt…
Skulle gå powerwalk ikväll men orkar helt enkelt inte…

Sedan jobbar jag tisd-fred varav heldag på fredag. 😅 
Och på fredag kommer får vi ännu ett besök från Skåne, min syster Ingells och hennes man kommer och hälsar på och de stannar över helgen 🥰. 
Längtar 🤩❤️

Önskar er en fin vecka, här är det nu molnigt och regnigt buhu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0