Påskhelg pågår

Killarnas påsklov är igång och det är ju bra för dem 🙂. Alicia har fått jobb på Citymail och har jobbat där en vecka nu. Går i sin mammas fotspår hahaha nej men hon har även gjort högskoleprovet och sökt in till högskola/universitet till hösten. 🤩 

Jag har haft en bra jobbvecka, tagit hand om igångsättningar, BB mammor och haft en barnmorskestudent som är på utbyte från Malawi. 

(null)


Min lediga tisdag började med frukost på sängen av min käre make Felix, sedan kollade jag typ serier resten av dagen, orkade inte städa som planerat men småstädar ändå flera ggr i veckan och utvecklingssamtalet med Henry gick bra. Han är på banan med allt! 

(null)


Ovan är en bild på allt de lär sig på Henrys program och vårterminen 2024 så är de ute på praktik hela terminen så vi får se var han hamnar, vi föräldrar får leta platsen…

(null)


Jag önskar er alla en fin Påsk, jag är ledig fredag-söndag så det är nice. 🐣

Efter en ordentlig sovmorgon så åkte jag och veckohandlade (aj mitt hjärta…, dyrt…) samt allt vi behöver för påsken. F jobbar kväll så jag skjutsade honom till jobbet för strax ska jag och killarna åka och äta Macdonalds plus gå på bio. Vi ska se Shazam 2. 

Imorgon kommer mina fina vänner A och J med barn för ett ordentligt Påskfirande med en massa god mat och massor av godis. 🐣

På söndag blir det troligen soffläge och ladda batterierna om inte all snö är borta och det är ok temperatur för då kanske vi pysslar lite i trädgården. 

Glad Påsk 🐣 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0