Påskrapport

(null)

(null)

Mysig Långfredag med Macdonalds och bio med killarna 🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

Påskafton med vänner, äta, äta och äta plus en hel del snack, skratt och utelek, vi hade underbart vårväder! Fick fina blommor, teckning och en bok jag velat ha 🥰 

Påskdagen låg jag i sängen hela dagen, kollade serier och åt en massa skit… 

Ny vecka är igång, jobbade dag idag på Annandagpåsk och jag hade en lugn dag med en BB patient och lite polikliniska patienter. Denna vecka har killarna påsklov, jag jobbar månd-torsd varav heldag imorgon, tisdag och på torsdag ska vi ut med jobbet på Golden Hits. Vi blir bjudna på mat och show. 

Ledig fredag-söndag och på fredag kommer brorsan Stamp-E och company hit (minus deras äldsta son E) och stannar över helgen! Ska bli så roligt och mysigt ❤️🥰, längtar! 

Ha en fin vecka allihopa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0