Trött och sliten

5 arbetspass på 4 dagar (måndagdag, tisdag heldag, onsdkväll, torsdagdag) plus en utekväll på Golden Hits igår (torsdag) med jobbet tar på mina krafter 😅😅

Jag har haft en bra jobbvecka med många olika roller, BB, Ante, koordinator, förlossning m.m. Min egna förlossning på 3 månader så det var roligt! Tog emot barnet utan handskar för det gick så snabbt! 

(null)

Då fick jag bjuda på traditionsenlig tårta, tar man emot ett barn utan handskar så måste man bjuda på tårta. 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En riktigt rolig utekväll igår med trevligt sällskap, god mat och en fantastisk show! Karolinska fyller 50år! 

Nu ligger jag här i soffan, ledig fred-sönd vilket känns välbehövligt! Ikväll kommer min bror Stamp-E med familj och stannar över helgen så jag ska handla innan och städa/rytta upp härhemma. 

Önskar er alla en fin helg!! 🌸 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter som en supervecka, intensiv men givande 🤩 ha det super med Poulsens 🥰❤️😍

Svar: Mycket rolig vecka, lite mindre sömn bara hahaha
Chetti

2023-04-14 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0