Veckan som pågår

(null)

Jobbat tisd-torsd och har varit både koordinator och jobbat med förlossningspatienter men tyvärr ingen förlossning. Men ändå bra pass!

Sitter just nu på bussen till jobbet, jobbar heldag 7-21:30 så har tagit ett extrapass ikväll för the cash, bonus och övertid. Min syster och make kommer upp till oss idag så resterande av familjen får underhålla dem innan jag kommer hem. Tyvärr hinner jag ju inte rytta upp och se till att det ser ok ut hemma men gett den uppgiften till Felix så det blir nog bra 😅 

Vi har inga stora planer i helgen mer än att umgås och äta gott, fira Valborg och högst troligen premiärgrilla då. Jag är ledig lördag-måndag så väldigt härligt!! 🙏🏻💃🏼🤩

Det är kaos med mat och träning,,, story of my life… så trött på det…

Önskar er alla en fin helg 🥰🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0