Friyay

(null)

Bachelor in Paradise har dragit igång, nu börjar hösten närma sig när alla härliga program börjar.

I måndags var jag koordinator, i tisdags hade jag antenatala patienter men lyckades ändå ta emot en liten raketbebis (de var inne 15min…) vilket var riktigt roligt!

(null)

(null)

(null)

I onsdags var jag ledig, Alicia fyllde 20år så vi åt Macdonalds vilket hon önskade och hade sedan lite gottegott på kvällen. Tyvärr mådde hon inte bra, kände sig sjuk så det var jag och F som åt det mesta gottegottet hahaha

Nu torsdag och fredag har jag suttit som koordinator, 2 mycket bra pass med lagom mycket att göra för alla. 

(null)

Min fina stora och ståtliga solros som jag planterade i våras! 

(null)

(null)

Henry började sista året i gymnasiet nu i torsdags och han fortsätter träna fotboll flera ggr i veckan. 

(null)

Egenodlade potatisar, fantastiskt roligt och goda var dem sade Felix.

I helgen ska Samuel klippas, skräp ska slängas och om det är uppehåll klipper vi gräset som växer som ogräs. 
Det ska ätas gottegott, tränas och kollas serier. 

Just nu har vi 2 avsnitt kvar av Glitch och jag har börjat kolla på Slasher (5 säsonger). En säsong klar, 4 to go. 

Söndagkväll tog jag ett extrapass for the money 💰 

Önskar er alla en fin helg!!! 🌸☀️🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0