Helgrapport

2 bra pass på förlossningen i helgen, ena dagen antenatalbarnmorska och andra dagen med förlossningspatienter. Ingen bebis för mig men trevliga pass ändå 🙂. 

Sedan kom min fina vän Jenny och dotter Mimi bort till mitt jobb och så körde vi hem till oss och stekte mycket goda hamburgare och hade lördagsmys. 

Idag måndag, försov jag mig, var så trött efter helgen, vaknade 07:00 av Felix alarm, jag börjar 07:00… Jag var säker på att jag satt alarmet så jag vet inte vad som hänt?! Stängde jag av det själv o somnade om?! Ja, jag vet inte. Skyndade på och kom fram vid 08:00 så det var ingen fara. 

Jobbar tisdag, torsdag och fredag samt har tagit ett extrapass på söndag. På onsdag är jag ledig och då fyller Alicia hela 20år!!! 🫣😁🎉🥂🥳❤️
Vi firar henne lite då och sedan går vi ut och äter hela familjen på lördag. Tror hon ska fira med vänner också. 

Önskar er alla en fin vecka! 🌸🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0