Helgrapport

(null)

Väldigt lugn helg vilket var välbehövligt. Långa sovmorgnar, massa filmer och serier. 
Säsong 2 av "The haunted museum" på Discovery har visst varit igång sedan oktober men det har jag helt missat 😅.

Vi var inte ute i lördags och firade Henry… För både Henry o Alicia hade bestämt med kompisar. Så jag, F och Samuel köpte hem mat och hade vår egna lilla lördagsmys. 

(null)

Igår firade vi tredje advent med film och julekagor. 🥰

Ny vecka är igång, Henry har avslutning imorgon och Samuel på torsdag. Alicia har troligen inget ordentligt jullov då hon går på universitetet. 

Astra Zeneca där F jobbar stänger ner 22/12-2/1 så han är ledig, jag jobbar som vanligt men är ledig alla juldagarna 🙏🏻🥰

Jag jobbar månd-tisd, samt torsd-fred denna veckan, ledig på onsdag och har tänkt storstäda härhemma då så här är rent inför julen. På lördag, Lillejulafton har jag tagit ett extrapass och efter jobbet ska vi ha julmys med min vän Jenny och hennes dotter 🥰🎅🏽🧑🏼‍🎄. 

Önskar er alla en fin vecka, tänk att det är Julafton på söndag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0