Veckan

I tisdags och onsdags gick jag med min barnmorskestudent och det blev förlossning båda passen vilket alltid är extra roligt 😀

Men på vägen hem från jobbet i onsdags, (F hämtade mig då vår ena bil är på verkstad med okänt fel och högst oklart om och när det ska fixas, försäkringsbolaget är involverad och då tar allting tid… men han kunde inte starta bilen en dag och vi vet inte varför) så höll vi på att krocka med en idiot… Plötsligt ser vi hur en bil försöker vända på en 70-väg nedanför en kurva och F körde så han bromsade men med -14 grader och snö på vägen så gled vi och han styrde upp oss på gångbanan i motsatt riktning och vi lyckades undkomma med en hårsmån. Jävligt obehagligt!! 

(null)

Såhär såg jag ut onsdagsmorgon när jag skulle gå powerwalk i -14 grader… Jag har gått powerwalk måndag-fredag och det har varit kallt och jävligt att gå i snön men skönt att komma ut och få lite dagsljus också.

(null)

(null)

(null)

I torsdags var jag ledig så passade på att baka 80 lussebullar och 40 cornflakesdrömmar 😍😍 så vi har nu till advent, Lucia och julen 🧑🏼‍🎄

Idag, fredag, var jag också ledig så har veckohandlat, pysslat med lite saker och bakat gaffelkakor och havrekakor i form.

(null)

(null)

(null)

Fredagkväll, jag ska kolla lite serier och en film har jag tänkt.

Jag jobbar lördag och söndagdag,
imorgon kommer min fina vän Jenny förbi och har lördagsmys med oss och på söndagkväll firar vi andra advent med julfilm och julkakor 🎅🏽🧑🏼‍🎄🥰

Önskar er alla en fin helg!! 🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Ingela

Grymt att du tar dig ut och promenerar i det vädret. När jag går med Chilla så är jag rädd att hon ska dra så att jag drattar omkull 🙈

Svar: Jätteskönt men det tar emot vissa dagar men efteråt så ångrar man aldrig en ordentlig powerwalk 🙌🏻
Chetti

2023-12-09 @ 07:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0