Fredagen den 13:e

Veckan har varit ok, förlossningspass, induktionspass och en hel hög med januaribebisar har anlänt i veckan. Jag var med på en bebis ankomst idag 👶🏻

I onsdags var jag ledig så rensade lite lådor och annat skit härhemma. Garderoben i hallen ska snart få sig en omgång för det är kaos därinne!

Är rädd för alla ökade kostnader som blir för oss i år. Vårt fasta elavtal med billig el går över till rörligt och vi använder mycket el! Nu ska vi dra ner på det, bort med golvvärmen, inte använda torktumlaren och vi ska byta ut alla lampor mot LED lampa. 5800kr blev decemberräkningen på men det hade säkert blivit 15000kr med rörligt…

Sedan tar vårt ena bolåns bundna tid slut och räntan kommer stiga rejält från februari… så ett par tusenlappar mer där också. 

Det kommer väl gå eller det måste ju gå men det blir ju inte mycket sparande eller annat när alla pengarna går till räkningar 😬 jaja i-landsproblem jag vet men inte kul 🤯

Imorgon åker alla julsaker ner buhu, tråkigt och jobbigt att få undan… sedan har grannen bjudit över oss på fika så det blir trevligt. Sedan jobbar jag dag på söndag. 

(null)
(null)

Jag vann på en IcaMaxitävling så ska hämta en låda med tacosgrejer ikväll när jag handlar 😍🤩

(null)

Fick present av min barnmorskestudent, ser ni Rörstrandskoppen 🤩🥰

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0