Vecka 2 2023

Helgen var helt ok, hanterbara pass men mycket att göra. På lördagen hade jag hand om antenatala familjer och på söndagen hade jag peer learning med 2 studenter men tyvärr föddes det inga barn alls på vårt pass… men som sagt en del att göra ändå 🙂. 

(null)

Min fina bonusdotter Emma fyllde 27år i lördags 🍾🥳😍🤩🥰❤️

(null)

Detta är så sant, vi vet inte hur folk i vår närhet egentligen mår om de inte berättar det och inte ens då kan vi förstå ibland. Det viktigaste är att alltid vara vänlig, säg några fina ord, ta dig tid, bekräfta, lyssna för det kan verkligen få en person att må bättre! 

Ny vecka igång, jag jobbar ikväll (måndag), sedan på tisdkväll och är ledig på onsdag. Jobbar sedan torsd-fred och är ledig lördag men jobbar sedan söndagen. I helgen kör Knut julen ut härhemma, lite vemodigt för mig, pyntälskaren 🤣😢😅

Ha det gött 💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0