Andra semesterveckan igång

Midsommarafton 2023 firades på min syster Ingells och svåger Richards gård, Annavälla 🤩☀️❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Roligt sällskap, god mat och grymma lekar som fick oss alla att skratta högt och mycket!! ☀️🥰❤️ 

(null)



(null)

(null)

(null)

Midsommardagen firades med att köra dryga 60mil, vi lämnade Skåneland och åkte hem till 08-land. Väl hemma så pyntade jag lite snabbt inför Midsommarfirande. ☀️☀️ Sedan åt vi Macdonalds, gottegott och kollade film.

Jag är impad av mig själv att jag kört själv till och från Skåne nu i sommar, samt kört runt i Malmö och lite överallt. Tankat, fyllt på olja m.m. Jag som inte gillar att köra bil 😅😅

(null)

(null)

(null)

På söndagen satte vi upp de nya staketdelarna och lagade staketet lite här och där. Inte perfekt men mycket bättre än hur det var innan. Nu ska bara ca 54 meter staket målas 🫣😅 Några delar i taget bara 🙂🙏🏻

Nu är min andra semestervecka igång och vi har inte mycket planerat alls faktiskt. Kanske ha besök av vänner någon dag och bara vara. Barnen får göra vad de vill, hänga med vänner eller annat. 
Planen är att hinna måla halva staketet i alla fall, slappa och bara njuta av att vara ledig!!! 

Idag arbetade jag i trädgården i ca 4 timmar och när jag trimmade gräset då slingrade det en 30cm lång orm förbi. 🫣😳

(null)

Nu har vi äntligen tackat ja till en offert av en takläggarefirma så i september kommer vi få ett nytt tak 🌸☀️❤️ få och få men ni förstår vad jag menar hahaha

Önskar er alla en fin sommarvecka! ☀️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0