Semestern närmar sig

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bra pass på jobbet måndag och tisdag med bebis på båda passen tillsammans med min barnmorskestudent 🤩

PH finalveckan är här och det är spännande värre hahaha

Ovan kan ni läsa ett meddelande från en familj där jag var med och bistod födseln när deras tvillingar föddes. Känns så fint i hjärtat att få sådana meddelanden ❤️

Staketmålandet fortsätter men nu blir det nog paus till semestern då planen är att byta ut de trasiga delarna mot de nya samt fixa till/hänga upp staketdelarna som hänger och så. Sedan måla hela alltet, vi har drygt 30 delar 180cm staket så det lär ta ett par dagar… 

Vi har nu fått igenom taklånet hos vår bank så vi håller på att diskutera med takfirman för att komma överens om allt och så. Kul och spännande! Jag och F är ju novisa vad gäller hus och renovering m.m. men vi lär oss med tiden. 

Jag jobbar 30,5 timmar nu i helgen så som ni förstår blir det en intensiv helg. 3 pass med min student, sedan jobbar jag extra söndagkväll på BB så det blir heldag på söndag 😅😅 Bara för cashen… 

2 veckor till semester!! ☀️☀️ Och om precis 2 veckor kör jag och de barn som vill ner till Skåneland för att fira min systersons student och spendera tid med familjen ❤️

Önskar er en fin helg!! ☀️☀️



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är sån härlig känsla när semestern närmar sig 🥰

Min första semesterdag imorgon och det första vi gör är att utnyttja ena liveit-presenten från er, en spadag på Brösarps gästis 😍

Så fint meddelande som värmer hjärtat från tvillingmamman 🤗

Längtar efter att ha er här ❤️

Svar: Åh, hoppas ni hade det fint på Brösarp ❤️
Hoppas du får en härlig semester!! ☀️

Vi ses nästa vecka!! 🥰🥰
Chetti

2023-06-05 @ 01:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0