Fredag 24/3

(null)

(null)

Härliga vårblommor poppar upp i trädgården ❤️🥰. Våren kryper sakta framåt 🙏🏻

Hade 2 underbara lediga dagar hemma månd-tisd, slappade en hel del, tränade, planerade och funderade. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår innan jobbet påskpyntade jag, love it men tänker alltid på mer, mer, mer 🫣 pynt, just cant get enough 😅🤪

Jag och barnmorskestudenten välkomnade 2 bebisar till världen onsd och torsd båda var kejsarfödsel 😊🙃. Idag jobbade jag med induktioner och det var en bra dag, igårkväll var kaoz in bebisverkstan med 8 födslar 🫣😬.

På lördag ska Samuel ska på kalas, och jag måste ta det lite lugnt för på söndag har jag tagit ett extrapass. 
Cash is king. 

Ha en fin helg gott folk!!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Äggstra kul med påskpynt 🐣❤️🐤

Svar: Jaaaa så kul 🥰
Chetti

2023-03-25 @ 08:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0