Hallå, våren varför försvann du igen?

(null)

(null)

(null)

(null)

31/3-23 och när jag tittar ut genom fönstret kan man inte tro det… Jag blir alltså deprimerad på riktigt… Kan det inte bara vända nu, på riktigt denna gång? 🙏🏻😬😓

Veckan på jobbet har varit bra, haft fin förlossning och tagit hand om igångsättningarna. 🥰🙌🏻🤩

Mötet på Samuels skola där det är kaos i klassen med oroliga lektioner där barnen inte lyssnar, pratar, går runt, kastar saker m.m. Fula ord, rykten och bråk dagligen. Samuel säger att han inte är en av dem och jag tror honom för lärarna kontaktar föräldrarna och vi har inte blivit kontaktade än… 

(null)

Igår, torsdag, var jag ledig så det blev träning, lite ärenden, veckohandling, soffan och serier. Titta på min nya söta "påsktemugg" , sett något sötare?! 🤩
På tal om veckohandling, alltså det gör ont i hjärtat att handla nuförtiden, vi handlar för ungefär dubbelt så mycket än förra året… alltså det är sjukt… 

Jobbar hela helgen, ikväll är det extrapass sedan jobbar jag lördagdag och jag bytte frivilligt från söndkväll till dag då de frågade mig, vi får några hundralappar för att vi byter pass när det behövs och vi kan 🙂. 

Strax ska jag och Samuel till vårdcentralen för han har ont när han kissar och det svider så vi har med lite morgonurin så får vi se om det är urinvägsinfektion eller vad det är… 

(null)

Önskar er alla en fin helg!! 🌸🌸


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, jag läste att mars månad var den kallaste på 106 år 😳 det är vanligt att snö kommer o går under mars- april- maj varje år men i år så har vi knappt haft sol här nere i Skåne! Varje dag regn eller snö, har inte haft en hel dag utan, vad jag och R kan minnas. Så det är verkligen en seg vår i år 😫😔

Hoppas det gick bra hos läkaren med Samuel ❤️

Svar: Segaste våren 🫣😬😓
Chetti

2023-04-01 @ 08:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0