Helgrapport

Jobbehelg, satt som koordinator hela helgen vilket var som att spela en finalmatch i Tetris om det nu fanns det för att få det att flyta på. Ni kan nog tänka er 😅😅 Men det var lika roligt som utmanande och många bebisar föddes i helgen. Jag fick även hänvisa kvinnor till andra kliniker då det var fullt hos oss. Vi var ett härligt gäng som bara köttade på! Fick vara med som barnmorska 2 (inne som stöd för ansvarig barnmorska ifall något skulle inträffa) vid en förlossning i fredags och det älskar jag! 

(null)

Idag hade Paradise Hotel premiär på Plutotv 🤩🤪🫣😁😂

(null)

Och i fredags hade Power book 2 säsong 3 premiär men visas tyvärr inte på svensk tv men fanns på en streamingsida 😁. 

(null)

Henry säljer kagor och annat så om ni är intresserade så säg till så skickar jag länk. Sista beställningsdatum 27/3 🙂

Ny vecka är igång och jag börjar med ledig måndag och tisdag 😁 vilket är nice. Jobbar sedan onsd-fred, ledig lördag och jobbar ett extrapass på söndag. 

Ha en fin vecka you guys 🙃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0