Sportlovet är över

Killarna åkte precis till skolan och här ligger jag som en död sill. Lite halsont, rethosta och svag i kroppen. 😩😩

Jobbar ikväll, så vilar nu så jag får kraft och energi till det. Är sedan ledig tisd-onsd och då ska jag verkligen vila. Jobbar sedan torsd-fred och är ledig på helgen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags i Skåne var vi först på frukostkalas för brorsonen Elliott som fyllt 18år. Mysigt!

Resten av dagen/kvällen blev det häng hos syster Ingells och Richard där vi åt mat och kollade Mello. 🥰

(null)

(null)

(null)

I söndags innan vi åkte hem var vi en sväng hos mamma/mormor, träffade 2 av mina systrar, en systerdotter och hennes dotter. Mysigt!

Ny vecka igång som sagt, och som
alltid är jag krasslig efter en Skåneresa men men bara att kämpa på!!

Ha en fin vecka!! 🌸🌸


Kommentarer
Postat av: Ingela

Det borde inte vara min rethosta som smittat av sig då jag haft den så länge? 🤔 Mamma har oblivit förkyld 😷

Hoppas det inte blir nåt mer än så! Tack för att du valde Annavälla Airbnb 😆👌❤️

Svar: Ånej har mamma blivit förkyld nu 😓

Tack så mycket för att vi fick vara hos er!! ❤️❤️
Chetti

2023-03-06 @ 14:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0