Veckan

Jag och studenten välkomnade en bebis i måndagskväll, kul! 🤩

Halv handledardag ute på KI i Solna i tisdags, lärorikt och skönt med halvdag. 🙂

I onsdags och torsdags var jag ledig så gick powerwalks samt storstädade huset. Då ser jag allt som vi skulle behöva göra… Byta tak, byta staket, byta fönster, golv m.m. men allt är så dyrt och vad ska man börja med?! Vill helst inte låna mer pengar med den räntan och allt annat som pågår… matpriserna är helt sinnessjuka nu, alltså det knyter sig i magen när vi handlar… Jaja, sorry för negativiteten men men ibland måste det pysa ut…

Jobbehelg framför mig, fredkväll, lördkväll samt sönddag. Måtte det bli hanterbart 🙏🏻🙏🏻

2 månader av okontrollerat ätande har resulterat i 7kg upp, vill bara gråta men jag kämpar vidare. Börjat med powerwalks efter en veckas paus pga mitt mående och ska ta tag i ätandet också. 

(null)


Önskar er alla en fin helg! 🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Ingela

Mina grannar på det området vi bodde på i Svedala gjorde vid sina tak och förlängde livslängden för taket med tio år. Det finns firmor som tvättar och målar taken för 22-29000 kr, det kanske är något för er?

Svar: Vi har funderat på det men jag tror även vårt undertak, takfönster, bjälkar m.m. behöver bytas, tätas m.m. Så vi kommer behöva byta alles 😅
Chetti

2023-03-25 @ 08:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0