Veckan fortgår

(null)

(null)

(null)

(null)

I tisdags hade vi sommarbuffe efter jobbet och det var roligt! Mycket god mat! 

I onsdags fick jag äran att bistå en tvillingfödsel och det var så kul! 🤩

Igår, torsdag var jag ledig så passade på att fixa i trädgården i 3,5 timmar. Klippte och trimmade gräset samt rensade plattorna. Platsen för nya bilen är redo och idag kommer förhoppnings bilen 🙏🏻. 

Idag, fredag, är jag också ledig men har städat huset och putsat fönsterna. Nu sitter jag i mitt happy place och inväntar min vän Anna med son för lite fredagsmys tillsammans. Vi ska grilla och bara hänga liksom. 

(null)

(null)

Jobbar i helgen, lördkväll o sönddag tillsammans med min barnmorskestudent så det ska bli kul!

Önskar er alla en fin helg!! ☀️☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0