Fredagen den 13:e đŸ‘»

(null)

(null)

Nya muggar inför Halloween och sĂ„ blev det en svĂ€ng förbi Lidl igĂ„r för lite gottegott inför Halloween! I Ă„r mĂ„ste vi ha tillrĂ€ckligt med godis, tog slut förra Ă„ret för det var sĂ„ otroligt mycket barn som kom och ringde pĂ„! 

Handledardagen ute i Solna i tisdags var vĂ€ldigt bra, bra sĂ€llskap, mycket gott snack och bra fika samt lunch. 

I onsdags hade vi IUFD-gruppen (IntraUterinFosterDöd) möte vilket var vĂ€ldigt givande att trĂ€ffas och planera för hur vi vill jobba framĂ„t. Vi var Ă€ven pĂ„ studiebesök pĂ„ patologen dĂ€r vi fick se och lyssna pĂ„ vad som hĂ€nder med barnen nĂ€r de kommer ner till dem. Vi var Ă€ven inne i ett kylrum full av vuxna kroppar
 Det var lite skrĂ€mmande Ă€ven om det Ă€r naturligt
 
PĂ„ kvĂ€llen jobbade jag pĂ„ BB 🙂

IgĂ„r, torsdag, var jag ledig, pysslade pĂ„ hĂ€rhemma och kollade pĂ„ en massa serier. Jag har en lista av serier som stĂ„r i kö pĂ„ att fĂ„ tittas pĂ„ đŸ˜…đŸ€©. Vi hade Ă€ven möte med S-HLR gruppen online (sjukvĂ„rds - hjĂ€rt och lungrĂ€ddning) dĂ€r vi bestĂ€mde lite hur vi ska jobba vidare med vĂ„ra arbetskamrater vad gĂ€ller bĂ„de repetitionsutbildning samt grundutbildning. 

(null)

(null)

FrĂ„n trĂ€dgĂ„rden som vi hade till middag igĂ„r, gott 😊

Fredagen den 13:e idag och jag Ă€r Ă€ven ledig idag. Ska strax Ă„ka ivĂ€g och veckohandla pĂ„ Ica Maxi, sedan pyssla med lite olika saker hĂ€r hemma och sedan blir det Idol och annat đŸ€©

Samuel gick tillbaka till skolan pĂ„ tisdagen men han Ă€r fortfarande lite hostig och förkyld men mĂ„r bra i övrigt! Han har liksom varit sjuk i 2 omgĂ„ngar nu senaste mĂ„naden


Jag jobbar lördag och söndagkvĂ€ll sĂ„ jag fĂ„r önska er en trevlig helg!! 🌾🌾




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0