Halloween närmar sig

(null)

Jag har jobbat lördag och söndagkväll och då blir helgen väldigt kort hemma. Jag fick sms av Alicia i lördagskväll att en massa barn gick "Bus eller godis" hos oss och vi hade inget godis hemma. Alicia erbjöd kex men de tackade nej haha. Så idag när jag kom ut så jag att de hade gjort bus, toapapper på vår 
"blomhylla" gulligt bus ändå. Men för att klargöra för alla förvirrade svenskar så är Halloween 31/10 alltså imorgon, tisdag så då är ni välkomna till att ringa på om ni vågar hehehehe 

(null)

(null)

Igår åkte Halloweenpyjamasen på och den är så fin samt bekväm 🎃❤️

Jobbhelgen bestod i koordinatorsroll lördagkväll och BB barnmorska på söndagkväll. Helt ok, mycket att göra men det gick bra! 🙂

Ny vecka är igång, höstlovet har startat för killarna. Alicia börjar en kurs på Stockholms universitet idag 🙂

Jag jobbar ikväll, är sedan ledig tisd-onsd, jobbar torsd-fred och sedan åker jag och lilleman till Skåne på fredagkväll och stannar till måndagkväll. Kul 🥰

På tisdag kommer mina 2 närmsta vänner med barn för att fira Halloween med oss, ska bli så kul!! 🤡🧙🏻‍♀️👻☠️❤️

Ha en fin vecka nu!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0