Helgen

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags handlade vi termobyxor och vinterjacka till Samuel på KappAhl. Sedan blev det skor till mig, Felix och Samuel inne på Skopunkten. 

Sedan spenderade Anna o Gabriel hela lördagen med oss. Vi åt mat, fikade och åt en massa annat gott. Trevligt! 😁

Jobbade extra på söndagen och det var ett väldigt lugnt pass! 

Ny vecka är igång, idag var jag på BB vilket var kul för då får jag träffa mina kollegor som bara jobbar där. Bra med variationen som sagt och man får en störra förståelse för varandra (förlossning-BB). 

Jag jobbar även imorgon, tisdag, sedan är jag ledig onsdag-torsdag, jobbar sedan fred-sönd.  

Önskar er en fin vecka, en vecka till Halloween 🎃 🧙🏻‍♀️🤡👻☠️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0