Helgen

(null)

Det har varit en väldigt bra helg med både nytta och nöje. Jag och Henry åkte till SKHLM centrum för att köpa byxor m.m. till Henry. Det blev 3 par jeans, mjukis samt hoodie inne på Jack and Jones, hoodie inne på Dressman och skärp inne på H&M. Han var nöjd och vi var fattigare 💸💸💸

Resten av kvällen blev det serietittande för att komma ikapp veckans serier 😅😅

På söndagen jobbade F extra. Jag städade lite, förberedde inför veckans möten och annat smått och gott. 

Ny vecka är igång och idag satt jag som koordinator och det var ett bra och lugnt pass. Imorgon ska jag på handledardag i Solna hela dagen, sedan jobb onsdag. Jag är ledig torsdag och fredag och jobbar sedan lördag och söndag. 

Önskar er alla en fin vecka 🌸🌸

Kommentarer
Postat av: Ingela

Detsamma till er ❤️ ser Love is blind just nu, kan inte fatta att det bara blev tre par denna gång, så udda 😄

Svar: Love is blind är väldigt konstigt denna gången… tror ingen av dem gifter sig!
Chetti

2023-10-11 @ 19:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0