Helgjobb

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ledig måndag: Halloweenpyntat i 3,5 timmar, älskar det! 🧙🏻‍♀️👻🌸🤡☠️ Grannar gick förbi och sade hur fint det var hehehe och jag har hört barn som får förbi och tjuter av rädsla eller ropar av glädje?! 🤣🤣

På morgonen gick jag först en powerwalk, behöver komma igång igen med träning efter ett par veckors paus. Det var jobbigt men kroppen skrek av lycka kände jag.

Har också städat härhemma idag så en busy ledig dag men skönt att nu få sätta sig i soffan och kolla serier resten av kvällen 🙂. 

Jobbhelgen var helt ok, satt som koordinator båda kvällarna. Fick vara med som barnmorska 2 när en kvinna födde i lördags, alltid lika härligt!

Resten av veckan jobbar jag tisdag-torsdag, ledig fredag-söndag men tog ett extrapass på söndag. 

Önskar er alla en fin vecka!! 🎃🎃🎃

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

hehe coolt. Vi ska strax börja sjuka loss hemma, det blir nog galet i år, Katja har gjort så jävla feta spöken i cement och köpt massa nytt haha så man får se hur det blir :)

Svar: Ja, jag insåg att vi har sjukt mycket också… så gick jag promenader i veckan och inget hus har Halloweenpyntat något. 😂 Något ska man vara bäst på, kallades ”Queen av pynt” av en kollega 🤡👻😁🎃🧙🏻‍♀️
Chetti

2023-10-17 @ 06:44:06
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Riktigt passande titel på dig 😄

Svar: Eller hur? Hahaha
Chetti

2023-11-01 @ 18:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0