Jobbehelg

(null)

American horror stories säsong 3 släpptes nu i veckan, yay, lagom inför Halloween! 

I tisdags gick en barnmorskestudent med mig och vi lyckades faktiskt vara med på 2 fina förlossningar vilket var fantastiskt kul! 😁

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag var ledig i onsdags så jag och Alicia drog till Fotografiska inne i stan och gick på utställningen HipHop conscious unconscious. Fotografier och annat som visade Hip Hopens största artister de senaste 50åren. 

En liten minnesresa tillbaka till min uppväxt på 80-90 talet. Jag var dock mer reggaefantast men visst gillar jag hiphop också. 🤩😍😁

I torsdag var jag också ledig men kände att luften bara gått ur mig så efter veckohandling så satt jag i soffan mest hela dagen och kvällen…

Jag tränar inte just nu, äter bara skit hela dagarna och vikten går sakta men säkert uppåt. Kläderna spänner, konditionen som bortblåst och humöret pendlar upp och ner under dagarna… Yep, så är det och jag önskar att det var annorlunda. Försöker gång på gång att starta om på nytt men kommer liksom inte igång. Måste bryta denna onda cirkeln som jag är inne i just nu… lättare sagt än gjort men ska planera in ett startdatum nu snart först Halloween och Skåneresa 🎃😅
Jag mår så mycket bättre fysiskt och psykiskt när jag tränar regelbundet samt håller mig undan gottigheter. Just nu mår jag inte bra så är det bara!

Idag jobbade jag och en barnmorskestudent gick med mig och vi fick en liten bebis på morgonen, love it!! 🥰

I helgen jobbar jag lörd samt söndkväll så inte mycket till helg härhemma. Ikväll blir det lite serier och Idol.

Nya Saw är ute såg jag nu i veckan men har inte hunnit se den än men längtar 

Önskar er en trevlig helg!! 🌸🌸


Kommentarer
Postat av: Ingela

Längtar efter att ni kommer ner 😍

Svar: Vi är på väg 🙂❤️
Chetti

2023-11-01 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0