Veckan

I måndags skolade jag in en ny barnmorska och det är helt otroligt men jag fick vara med på ännu en tvillingförlossning med 2 små tjejer som kom till världen! Fantastiskt! 

(null)

(null)

(null)

I tisdags kom takbyggarna förbi och började förbereda lite. Jag jobbade dag och fick vara med på en snabb förlossning samtidigt som jag hade hand om 3 andra familjer så det var lite tufft men det gick bra ändå. 

(null)

(null)

(null)

I onsdags hade de satt upp ställningar och påbörjat så smått. Jag var ledig och tog det mest lugnt.

(null)

(null)

Igår torsdag hade de kommit lite längre och jag var ledig. Passade på att storstäda nedervåningen med musik i öronen för shit vad det slamras från taket 😅🫣🤣

Fredag, jobbar ikväll men ska först fixa en del härhemma bl.a. storstäda ovanvåningen och träna. 

Jobbar även dag både lörd och sönd. 

Önskar er alla en fin helg!! ☀️☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0