Veckan

(null)

Varit ledig nu torsdag och fredag. Igår, klippte jag gräset och pysslade på i trädgården, gick igenom mina garderober och kläder inför höst/vinter och kollade serier. Idag började med veckohandling på Ica Maxi, och resten av dagen blir det serier och slappande.

Jag mår av och till fortfarande konstigt, svårt att sätta fingret på vad det är men jag kanske börjar bli utbränd?! Mitt blodtryck är bra, min puls också men är lite borta i huvudet emellanåt. Lite yr, lite trög och jag känner inte igen mig själv faktiskt. Jag försöker nu slå av på takten, lyssna på min kropp och vad den orkar med, ska inte ta så många extrapass utan bara när jag verkligen orkar. 

Jag känner också en del oro och stress över pengar men försöker att inte ha det. Lättare sagt än gjort… 
Felix är min klippa som alltid är där, alltid får mig att må bättre och är förnuftet själv. En annan viktig person i mitt liv är min fina vän Jenny som alltid lyssnar, lyfter upp och får mig att känna att jag betyder något. Hon ser mig, hör mig och får mig att må bättre!
Sådana här meddelanden får jag flera ggr/vecka 🥺🥰❤️. Alla borde ha en Jenny i sitt liv

(null)

 

Bra jobbdagar måndag-onsdag med variationer i arbetsuppgifter. Koordinator, inskolning av en ny barnmorska och antenatalbarnmorska, roligt med variation 🙂

(null)
Pyjamas 🎃

(null)

(null)

(null)
Mjuk, gosig och härlig filt

Lite nya Halloweensaker ☠️💀🤡👻🎃

Jag jobbar lördagdag samt söndkväll men jag önskar er alla en fin helg!!! 


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

du börjar bli gammal :D

trevlig helg

Svar: Hoppas att det bara är åldern 😬
Chetti

2023-09-30 @ 08:02:33
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Åh, vill också ha en Jenny ❤️ har en Erika, mycket annorlunda men får också fina meddelanden ibland 😍

Svar: Ja, Jenny är så genuin, rolig och omtänksam! ❤️❤️
Chetti

2023-10-11 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0